وبلاگicon
خبر روز



















لذت تنهاییــــــــــــــــ
توجه : مطالب این وبلاگ هیچ ربطی به اسم وبلاگ ندارد :دی

http://www.sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

 خبر روز :

 

 

instagram : _amir_2arp

 

 

 

دوستان من دیگه اینجت فعالیتی ندارم خوشحال میشم تو اینستاگرام دنبال کنید...

 

 

بهترین ابزار سایت و وبلاگ

   



نظرات شما عزیزان:

nbnnn
ساعت13:58---5 مرداد 1395
faghat abjia??

خواهر
ساعت2:51---14 شهريور 1394
سلام.چرا دیگه بروز نمی شی برادر؟هههههبهم سربزن ببینم خوبی؟
پاسخ: سلام من دیگه اینجا نمیام بیا لاین اد کن آیدی لاینم Amir1416 اینستاگرام اگه خواستی اد کن آیدیم amir_2arp تلگرامم هستم آیدی amir031


m-sh
ساعت20:46---31 خرداد 1394
سلام....خوبی؟امیدوارم بعد از اینهمه وقت منو بشناسی...تو لاین اددت کردم....اسمم هم همینه....شناختی منو اصلا؟
پاسخ:مگه میشه نشناسم؟


خواهر
ساعت11:22---4 خرداد 1394
سلام.راستش من تو لاین نیستم.خوش باشی.خوبی؟درساچطورند؟
پاسخ:خوبم ممنون درسا هم سلام میرسونن


خواهر
ساعت16:50---3 خرداد 1394

دل بیقرار نیست
"ادا در می آوریم"
چشم انتظار نیست
"ادا در می آوریم
عیدت مبارک.امتحاناچطورن؟چشم.


خواهر
ساعت2:46---26 ارديبهشت 1394
سلام.عیدت مبارک.

خواهر
ساعت10:42---14 ارديبهشت 1394
سلام روزمردنتونستم بیاوبت.ببخشید.روزت مبارک.منم خوبم.ممنون.
پاسخ: :)


سارا یکتا(دخمل فضول خزری)
ساعت16:52---10 ارديبهشت 1394
هر وقت پسرا فرق رنگهای جگری، دونه اناری، سرخ آبی ، لاک ناخونی رو فهمیدن و به همشون نگفتن قرمز ، اونوقت بیان پارک دوبل خانوما رو مسخره کنن ..................زنها مثل میوه اند .هر کدام رنگ ، شکل ،عطر،طعم و مزه خودشون رو دارند.مشکل مردها اینه که عاشق سالاد میوه اند.....................سلام وب خوبی داری ولی مال منم خوبه . چرت هست ولی طنزه.منو لینک کن و در قبالش کلید یکی از صدها آپارتمانهای ۲۰۰متریمو رو تو دبی بهت میدم.نظرت چیه؟؟؟؟منتظر چی هستی؟؟؟شتر فقط یبار می یاد تو وبتا؟؟؟؟خبرشو بده . پولدار شدنتم مبارک.

خواهر
ساعت1:15---9 ارديبهشت 1394
سلام.حالا خرخون کیه اقا؟اگه درس نمیخونی چرانمیایدوبتون؟البته امتحاناتون شروع شدن حتما.خداقوت.
پاسخ:سلام خانومه خوشحال شدم نظرتو دیدم امیدوارم خوب و خوش و سلامت باشی


خواهر
ساعت5:42---29 فروردين 1394
خدل0ا/نخیرخرخون نیستم.پشت کنوریم.اینقدربخندکه اشک ازچشات دراد.اسم خودمونزدما.همین خواهر رو زدم.یه خواهر.سلام.

خواهر
ساعت2:52---27 فروردين 1394
سلام.ممنون.دشمنت شرمنده.ببخش منم زیادنمیام.درگیردرسم...
پاسخ:خخخخ خرخونی میکنی؟


ریحانه
ساعت5:16---25 فروردين 1394
سلام.میدونستین سام یعنی مرگ.چرا پیرو لوتی های قدیم نام خدارابداستفاده می کنیم؟

خواهر
ساعت5:15---25 فروردين 1394
نیستی؟خوبی؟
پاسخ:سلام اجی شرمندم بخدا وقت نمیکنم ببخش... چه خبر؟ تو خوبی؟ چیکارا میکنی؟ خیلی خوشحال شدم کامنتت رو دیدم


batgirl
ساعت23:29---21 اسفند 1393
عاره!!!!
حالا بیا یه نگا به لینکات بندازیم... دنیای دخترونه من... خانومی که خودم باشم... فشیون گرل و...
خوش میگذره؟؟؟؟؟
پاسخ: :)))))))))))) خب رفیقای خودم همکلاسیام هستن وبلاگ ندارن ک...


batgirl
ساعت23:34---19 اسفند 1393
دقت کردم از بالا تا پاییییییین همه دخترن:|
انا سمیرا کوثر ساره بیتا ....
جریان چیه؟؟؟

پاسخ: خخخخخ دهنت سرویس... نصفشون تبلیغاتیه بعدشم من رفیقام هرروز سر میزنن ولی کامنت نمیذارن... دهنه ی قلبشون گشاده D: فکر بد نکن ما از این فازا نمیگیریم...


BATGIRL
ساعت14:45---30 بهمن 1393
قدش!
پاسخ: D:


samira Bano
ساعت16:55---27 بهمن 1393
heh
پاسخ: :)


nazila
ساعت0:32---24 بهمن 1393
سلام دیوونه اسمت تو نوار چت چیه؟کارت دارم .اسمتو تو وبم کامت بزار
پاسخ: torobche


♥BitA♥
ساعت11:39---14 بهمن 1393
لینکمو حذفیدی؟؟
اوکی
پاسخ: نه


tamana
ساعت20:09---12 بهمن 1393
سلام وبت خوبه
بازم بهم سر بزن
موفق باشی
پاسخ: باشه ممنون


kosar
ساعت23:26---9 بهمن 1393
سلام مرسي از كامنتاتون
راستي من شما رو لينك كردم
با تبادل هم موافقم

شب خوش
پاسخ: ممنون... یه سوتی گنده دادی که حوصله ندارم مسخرت کنم... بازم سر بزن... موفق باشی...


...........
ساعت19:37---9 بهمن 1393

بمیری هییییییییی امیر نخیرم ب خاطر سیگار نیس به خاطره روی تو هستش از بسس ماها ک نگو
پاسخ: واااااااااای خداااااااااااا... نمیدونستم اینقد خوشگلم... D:


ساره
ساعت21:55---8 بهمن 1393
خخخخخخ باشه
راستی نه نمیکشم آسم دارم باو
فقط ی بار خوردم ....
پاسخ: بهترین کار رو میکنی... نکش...
اون یه بارم اگه واقعا یه بار باشه دیگه تکرارش نکن...


ساره
ساعت18:35---8 بهمن 1393
خخخخخخ ادرس وبمو در معذلات فیتلرچی ها عوض کردم این حدیدس خب دیگه اومدی بیا اینجا
فک کردن من بلد نیستم خودم ی پا اوستام امیر اباجی بیا وبم شام در خدمتم چوویی و کیکم بعد شام ممنون
رااااااسی اهنگ وبت توپه ماااااه هر روز ی اهنگشو بزار
پاسخ: دهنت سرویس با این آدرست D: فک کنم دفعه بعدی که عوضش میکنی مینویسی برگشته! خخخخخخ واقعا حال میکنم با کسایی که از بهرام خوششون میاد... آدمای خاصی ان ، سلیقه شون نابه... برو تو گوگل بزن (فول آلبوم بهرام) و دوتا آلبوم آخریشو دانلود کن... اسم جدیدتره (سکوت) و اسم قبلیش (24 ساعت) هستش... راستی لینکت هم عوض کردم...


SaReH
ساعت22:39---7 بهمن 1393
خخخخخخخخ
آباجی امیر مرسی سریدی بیشتر میموندی ی چووی میخوردیم
،،،
راجب این یابو هم خودت زحمتشو بکش در دسترس ما نی
پاسخ: خخخخ مرتب سر میزنم... بهرام گوش میدی خودت؟ اگه گوش میدی دمت گرم 3>


♥Bita♥
ساعت21:52---7 بهمن 1393
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa khhhhhhhhhhh

LoOoOoooooOOoool

salam aji

bashe asisam vali amir esme pesare

damet garm
پاسخ: D:


nazanin
ساعت20:26---6 بهمن 1393
خب سر زدم چیشد؟
پاسخ: حالا ته بزن... خب شاسکول جون سر بزن یعنی اینکه بیا پست بخون نظر بده و بگو با تبادل موافقی یا نه... گیر عجب آدمایی افتادیما...
بعدم که میگم دخترا فلانن بدشون میاد...


بهار
ساعت12:04---6 بهمن 1393

پاسخ: D:


ترانه
ساعت23:47---5 بهمن 1393

پاسخ: بوها ها D:


♥BitA♥
ساعت17:59---5 بهمن 1393
khhhhhhh


vay vay
پاسخ: یوهاهاعععع D:


پریا
ساعت15:55---3 بهمن 1393
ههههه
پاسخ: D:


♥Bita♥
ساعت0:07---3 بهمن 1393
are qashange qalebet
like

پاسخ: mamnoon


♥Bita♥
ساعت17:54---1 بهمن 1393
sikTir
alan narahat nashodi?
agaram shodi moshkele khodete

پاسخ: نه عزیز نشدم


♥BITA♥
ساعت20:57---26 دی 1393

lashi??
ba mani?
bash....
پاسخ: ناراحت که نشدی؟؟

اگرم شدی مشکل از خودته من که چیز بدی نگفتم... D:



♥BITA♥
ساعت11:29---6 دی 1393
سلام خوبی؟
لینکت کردم خواسی بلینک
پاسخ: باشه ولی چارتا پست بخون لاشی D:


نازی
ساعت11:05---6 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی A.M.I.R ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............
پاسخ: میخاره؟؟؟


نازی
ساعت19:32---26 آذر 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی A.M.I.R ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............
پاسخ: میدونی فاک چیه؟


بهار
ساعت16:18---25 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست A.M.I.R واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

بهار
ساعت17:56---23 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست A.M.I.R واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن
پاسخ: گو بخور عزیزم...


شیرین عسلم
ساعت11:52---11 آبان 1393
به سلام دوست قدیمی
چطوری خوبی؟؟
کم پیدایی نیستی
پاسخ:من هستم فقط ساکتم :/


کافه هفتااااااااااااد
ساعت22:37---10 مرداد 1393
سلاممممممم خوبی؟
اومدم بهت سر بزنم نگی بی وفاییم ها ما بچه های کافه هفتاد
کلی وقته نیومدی کافه
یه سر بهمون بزن خوشحال میشیم
پاسخ: خیلی خوشحال شدم :)


صبارونالدو
ساعت22:16---2 مرداد 1393
کی هست این؟؟؟؟
پاسخ: هیچکس


SHAGHAYEGH03
ساعت16:43---2 مرداد 1393
عاشقش هستم
پاسخ: جدی؟ کم پیش میاد دختر اینو دوس داشته باشه...


هانیه
ساعت11:30---30 تير 1393
افرین دیدم تو نظراتت نوشتی منو پاپ؟افرین داداش منم از هرچی خواننده ی پاپ خونه متتتتتتتتتتنننننننفرممممممم اصلا اهنگ فقط ررررررررررپ
پاسخ: اره فقط رپ... ولی غیر از تتلو و 2afm و زدبازی


هانیه
ساعت23:33---29 تير 1393
سلام من یه دخترم که یه وجه مشترک باتو دارم توضددختری من ضدضدپسر از این دختراهم که اسم وبلاگاشون رو نوشتی متنفرم اگه تونستی بم سر بزن
پاسخ:حتما


شادی
ساعت12:49---3 تير 1393
سلام دوست گلم خوبی؟

اپم با اهنگ ناز داره علیرضا روزگار خوشحال میشم بیای و دانلود کنی نظرم بزاری بوس
پاسخ: من و پاپ؟؟؟؟


شیرین عسل
ساعت10:11---28 خرداد 1393

پاسخ: :(((((


آنیتا
ساعت15:00---25 خرداد 1393
آهنگ وبلاگتون رو دوست دارم...^^ هر وخ میام، تا ته گوش میکنم....
پاسخ: واقعا؟؟؟؟ خیلی خوشحال شدم :) منم خیلی دوسش دارم...
یکی دیگه از همین صادق میذارم ببین چطوره...
این صادق نیست... صادق آپلود نشد... این آهنگ حسرت از علی اوج هستش... همون که لینکشو گذاشتم...
حالا بازم عوضش کردم D:


شیرین عسل
ساعت9:21---3 ارديبهشت 1393
خواهش قابلی نداشتش
سلام


شیرین عسل
ساعت13:24---2 ارديبهشت 1393
شدم بی معرفت مثل بعضیا

میرم بعدا میام
پاسخ: دستت درد نکنه دیگه...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: -- ادامه مطلب --
برچسب:, -- -- A.M.I.R --